åå jag vill inte tänka mer nu

Inatt har jag legat och funderat nästan hela natten.
Vad har jag då funderat så över ? Han, såklart.
Har kommit fram till precis ingenting, förutom att han gör mig förbannad och då borde jag ju skita i det eller hur ?
Jag vet inte hur jag ska förklara. Jag finner inga ord.
Men han gör mig så himla förvirrad, ena dagen är han så social, verkar nästan tycka om mig. Andra dagen är han så rådissande att jag blir helt chockad. Man kan väl förfan svara iallafall?
Shit man, jag har aldrig träffat någon så sjukt komplicerad person. Eller jag vet inte, jag gör saker och ting mer komplicerade än vad de är. Men detta känns bara så jävla fel , rakt igenom.
Inann kändes det så rätt, så självklart och ment to be men nu känns det bara fel.
Visst, jag har aldrig träffat någon så bra person som honom innan, inte ens mitt ex jag var tillsammans med i 2 och ett halvt år har jag tyckt om så mycket ( ja jag vet det låter knäppt men det är faktiskt sant ).
Men jag funderar på om jag är värd att vara på helspänn helspänn hela tiden och inte veta om han tycker om mig eller inte , om jag är jobbig eller inte, om jag stör eller inte, om vi borde ses eller inte.

Nej, han sårade mig dessutom en gång, så varför ska jag ta emot skiten en gång tlll?

Jag är så förbannad men jag kan inte sätta fingret på varför. JOBBIGT.

Jag tänker för mycket, livet är egentligen ganska enkelt.
Jag ska skita i detta nu.
Jag hatar honom<3


//Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0