Dagen/youyouyou

Jag älskar mitt liv , sån lättnad att veta att skiten är över nu.
Inga fler bråk eller samvetskval. Härligt.
JAG ÄLSKAR LIVET




Idag var en jobbig dag i köket , sista tiden var jobbigast, efter lunch så bara drog halva gruppen kändes det som och städningen var verkligen motig alltså. Men vi blev klara en kvart innan vi skulle, så det var bra ! :)
Martin förgyllde min dag när jag var arg och han fick mig att skratta:P haha, FETT med OLJA. :D

Snart ska mamma , jag , jannin, filippa, henke, gunnarelias och ramonpascal käka tacos tillsammans. Mys.
Efter det ska jag dammsuga rummt och nedervångningen sen så installerar vi min dator i mitt rum igen :)
JEEEEEEEEEEEEEEI. Lycka ! :)


desire , you you you you (:


//Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0