Kanoners Baloners

Idag är det jobb på stan som gäller, reklam för kalmars nya dansskola : Dance Academy Latina. :)
Inte så skoj att stå på stan och dela ut reklamlappar men vad gör man inte för en familjeföretag :P

För övrigt känns livet kanoners baloners :) Allt ska nog lösa sig på sikt liksom, känner ett lugn.

Vi säger lycka till, till William som flyttar till Linköping idag.  Hemskt, men jättegrattis till honom. Efter 19 år på Öland, och just i Borgholm så förstår jag att han lessnat lite :P
Imorgon bär det däremot av mot ön för min del, träffa Johannes innan han flyttar till Göteborg för en tid.
Nej nu måste jag gå och välja vilka skor jag ska ha idag, hmm. . . jobbigt ibland, jag vill helst ha alla mina par skor på mig samtidigt. Jag älskar skor.  Skor älskar mig. Så är det bara.

Ska försöka få mamma eller pappa att köpa min fina klänning ifrån HM idag :D

//Bea



Kommentarer
Postat av: Stephanie

Det är skittråkigt att dela ut reklam, men kul när man ser att det lönar sig...

2008-08-17 @ 15:56:49
URL: http://peffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0