Kulkul

Kul att dela ut reklam idag , gick hyfsat fort.
Efteråt köpte jag klänningen, jag fick den faktiskt av mamma :) Mycket snällt.
Köpte även ett par strumpbyxor , gråa spets typ. Dom såg så himla fina ut i affären men när jag var hemma såg jag vilken miss jag gjort. Jaja. Någon gång kommer dem väl till användning dem också antar jag.

Nu ska jag ut på en joggingrunda med min kära lillebror. Springa behövs, det var alldeles för längesen.
Efter joggingrundan blir det en sväng ut med pollen min. :)

Jag längtar redan tills dansen kommer igång på riktigt. Tråkigt att jag inte har någon partner bara ! :(
Jaja, sånt löser sig med tiden.
Ska iallafall bli grymt skoj med dansen igen, även om jag kommer stressa ihjäl mig för att hinna med det när jag också har skola och häst och vänner att tänka på. :P Men men , allt LÖSER SIG.


Nu ska jag springa,

ciao.
//Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0