Lång natt ,

Igår satt jag uppe tills klockan kvart över fyra och pratade med , gissa vem ?
Självklart, vem annars i flera timmar mitt i natten. Wille lille, som sara i egen hög person hade uttryckt sig (jo hon är söt o snäll o glad). Haha.
Skulle stigit upp vid sex imorse för att åka med mamma till Borgholm , men aldrig att jag orkade det.
Men det var värt det för jag bara log log log. haha.
Han har ju flyttat till Linköping nu, dendär William, svikit mig i Borgholm. Som precis ALLA andra med har gjort.
Ibland undrar jag om det var bara för att ja kom till Borgholm som alla drog :P haha.
Fast så var det ju inte, ja vet :P

För att byta samtalsämne, jag har klipptid 2 September, men jag orkar inte vänta SÅ HIMLA LÄNGE.
Men jag orkar inte heller beställa ny tid...HMM. Kanske rent av klipper mig i Trekanten någon av de närmsta dagarna ?
Vi får se vi får se.. .

Imorgon börjar skolan och det känns så himla konstigt.
Asso, jag vet inte, hur kommer allt bli egentligen ?
Jag menar, alla som betydde något för mig har dragit, förutom Annie och Emelia.
Men Emelia har ju nina och cissi, och Annie ska börja på Jenny kanske.
Vad ska jag göra ?? Jag vill inte börja tycka illa om Borgholm. Jag vill älska Borgholm precis som innan.
Men det är nog bara så att Borgholm är inte detsamma utan mina favoriter<3


Sen är det en kille som jag VET läser detta jämt jämt jämt, lämna mig ifred för i helvete ?
Fattar du segt eller ?  JAG ORKAR INTE MED DIG.
Vänner, homies, polare SA JAG.
Inget annat, vad är det ni killar har så jäkla svårt att förstå ? ? ?

Nu ska jag förklara för dig , en gång för alla, och jag hoppas du förstår.
Det kommer dröja jättelänge innan jag släpper in någon ny i mitt liv igen, sist blev det nämligen katastrof.
Vi känner knappt varandra och du gör mig ju bara förbannad, som om jag lurat dig med något. GAH.

Förlåt, du är jättesnäll och bra, men du är galen.

Tack och hej!


Nu ska jag försöka få tag i AnnieBannie, sen ut till polalen min <3

//Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0