MINNEN :')

Hejsan

Har äntligen kopplat in min dator i väggen och har inget virus eller skit kvar :)
Hat suttit på sängen ett tag med laptopen i knät och tittat på en massa bilder ifrån Öland - Borgholm , från innan sommarlovet. HERREGUD!
Jag blir ju gråtfärdig, tänk att det gått så snabbt. Detdär var ju nyss känns det som.
Bilder utanför Jossan och Mändy, ifrån sjöstugan, ifrån min lilla lägenhet :) AAW.
Saknar dendär tiden så mycket, jag kan helt ärligt säga att den tiden var en av de bästa tider i mitt liv.
Lycka, det bara strålade lycka om mig.
Bilder på Johannes med sitt långa hår, aspackad, glufsande på willes tårta:D
Wille och jag vid sjöstugan :O:D haha
Annie,Jag,Mändy,Jossan och Emelia på MASSA kort.
Ååå, mina tjejer
. ni kan bara ana hur mycket jag saknar er <3
VILKA MINNEN

Ja, jag blev lite gråtig, men kan itne hjälpas. Saknar verkligen den tiden, LYCKAA :D haha.

//Bea


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Sv: Du kan yoga på mååånga ställen! Jag yogar på Nordic club (koppartorget bredvid tokiga ture) men på Nautilus finns det också, och på Malkars och säkert privatkurser. Googla! Eller ring runt till gym och fråga. Oftast får man en vecka gratis träning innan man börjar betala.

2008-08-23 @ 08:58:36
URL: http://peffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0