Sjuk! :(

Tjenare

Idag är jag sjuk. Yepp, det är sant.
Denhär veckan som skulle bli så givande, slutar på sämsta sätt;
Tandvärk, sorg, Huvudvärk och utmattning.
Det lät väl spännande ? Vill ni vara med ? Höhö, kul.
Jag trodde ju min vän William skulle komma hem i helgen med, men det var tydligen nästa helg så jag hade missuppfattat hela grejen. Men tur var väl det, för jag menar, hur kul är det att träffa en kompis man inte träffat på flera månader, när man är sjuk! Nej tack! Ja, han kommer ju nästa helg o då får vi hoppas jag är frisk. :)

Imorgon var det tänkt att jag, marit och emelia skulle festa. Annie med kanske.
Hoppas att det fortfarande blir så ^^ Även om jag är sjuk kommer jag till er mina älsklingar.

Nu ska jag duscha, borsta tänderna, ta mig samman och ta bussen in till stan för att möta upp linn och säga att vi inte kan åka till Borgholm för jag är sjuk. Sen ska jag åka hem igen och bädda ner mig. Kanske plugga med, känns som det verkligen behövs.

//Bea !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0