the breakup och nystart

Idag fyller Uffe år så vi ska ha lite kalas här hemma, lite småkul.
Enda minuset med det är väl att jag måste städa i mitt rum så det är framkomligt för vanligt folk.

Har kommit underfund med att skolan och denna terminen kanske inte blir så hemsk ändå.
Jag menar, jag har ju faktiskt Annie, Emelia och Marit. För att inte tala om Stoffe. Och dessutom så kommer ju bästa Johanens att komma tillbaka efter jul. :)

Denhär terminen ska jag satsa extra hårt på skolan, och jag hoppas att de kurser vi avslutar i tvåan är minst VG men helst MVG. Ska verkligen satsa.
Vad gäller Rolle, min häst, så håller vi på och trimmar dressyr för fullt.
Tävling till hösten hoppas jag på. :) Men vi får se.
Jag menar, jag ska ju börja på dans plus att skolarbetet lär ta tid men jag hoppas jag får tillräckligt mycket tid för hästen med :) Vi får se hur det blir med det.

Iallafall, efter sommaren känns som en nystart för mig, IGEN. haha.
Men allvarligt, jag ska verkligen ge järnet.
Har sökt jobb på Burger King med, jag föll för mammas tjat :P även om jag egentligen hade lust att jobba på EN RIKTIG restaurang. Jaja, Burger King är iallafall bätter än Mc.Donalds.
 

Det enda jag inte kommer kunna förbättra är oss.
Jag förstår inte vad det är med mig som är så fel.
Allt jag vill är att vara den du är stolt över ,den du älskar och den du kommer till när du behöver stöd.
Jag vill ju vara den som gör galna saker med dig ute i världen, den som älskar dig no matter what.

Jag kommer aldrig någonsin att glömma dig, det är sant.

Varför räcker inte jag till , varför är jag helt plötsligt mest en börda ?

Jag älskar dig så fruktansvärt mycket, så fruktansvärt starka känslor har jag för dig.

Men du har sagt Nej tack, och nu är det dags att acceptera det.

Jag fattar bara inte vad jag gjorde för fel, för något var det.



Kommentarer
Postat av: Anonym

men du, jag har aldrig sagt nej tack till dig, och det vet du. jag vsa nej tack till den sortens relation som du ville ha, men det finns ju andra. Det var ju faktiskt du som ville avsluta det här helt och hållet, right?

2008-08-12 @ 18:25:36
Postat av: Anonym

och ett annat tips bara, mcdonalds är tusen gånger mer uppskattat än burger king i ett framtida cv. Men man kan ju tänka kortsiktigt också, det är fritt. Just a piece of advice from the inside.

2008-08-12 @ 18:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0