Love get better in time.

Give me A light to burn all the empire,  so bright that the sun is ashamed to rise and be

(My chemical romance - The sharpest lives, en mycket bra låt)

Åh jag har ingen ork kvar att slösa på detta längre, jag gör allting för att det ska bli bra känns det som men det verkar ju inte funka. Att ge utan att få lika mycket tillbaka funkar inte i längden.
Jag har kommit på mig själv med att nu när jag kämpar för detta är det av ren gammal vana mer än att jag verkligen tycker att det är värt det och att det är kul . Jag menar, vad är det jag håller på med ?
Jag var så besluten att det skulle fungera, att du inte skulle vara så lost, eller förvirrad, eller förändrad . Välj själv vad, men något annorlunda är det.
Vi definierar ordet Vänner och Kärlek olika.

And I guess:
I'm not supposed to love you, I'm not supposed to care
I'm not supposed to live my life, wishing you were there
.


Idag tog jag steget framåt. och jag har också dig att tacka för det.



"Love get better in time", har jag hört och jag antar att det stämmer.

Någonannastans finns det folk som uppskattar mig för den jag är, men det är inte du som gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0