Jag tänker alldeles för mycket

Sitter i köket o lyssnar på smiff ' n wessums "still fighting". Mycket bra låt.
Synd att det blandas av ljudet av expertkomentatorer på tv! Mina småbröder envisas med att ha ljudet på när de kollar ett lopp med häcklöpning. Jag menar, vad fan är det att lyssna på ?
Tack gode gud för mina hörlurar :)

Sitter och funderar över livet små och stora ting.
Hur kommer det sig att stol heter stol och inte telefon ?
Hur kan man bota vissa cancer och vissa inte ?
Varför tror vi människor att vi är så övermäktiga?
Vad betyder han för mig och vad menar han ?
Jag tänker verkligen för mycket.
Men allvarligt.
Hur vet jag om han är seriös, om han bara är som hon, att han bara inte vill vara själv?
Jag menar, jag vill inte vara något substitut. Jag vill inte heller vara en "ja men det sket sig med den andra så jag tar Bea"
Nej, jag har inte tid med någon känner jag, även om han är den enda jag verkligen skulle kunna försöka med. För han var speciell. Men jag menar, han hade sin chans men sumpade den ? Eller hur. Jag är ingen utbytbar vara faktiskt.
Men men ,  samtidigt är det något med dendär människan.
Igår blev jag påmind om det, och visst var det jättekul, men samtidigt var det hemskt.
Jag vill inte minnas detdär, då är det svårare att komma över det, eller hur ?
Samtidigt, vad är det jag ska komma över ?
Åh, jag tänker för myckeeet. Haha.

Solen skiner ute och jag sitter inne i köket framför datorn, jag borde verkligen gå ut och gå en sväng känner jag. Rensa tankarna, få lite motion och piggna till lite. Det är så tråkigt bara att jag inte har någon mp3 :/ Eller, jag har inte någon musik på mp3n bara. Kanske ska försöka fixa det någon gång.
Nej usch så sugen jag blev på en frisk promenad. Måste ändå få lite energi och motivation för att gå ut till stallet till Ronaldo, för jag är verkligen inte pepp på att gå dit idag. Menmen. Det är alltid kul när man väl är där. :)

Allvarligt, vart skulle jag ha tid med en kille ?
såhär kommer mina dagar se ut om veckorna:

05.00, vakna
06.00, bilen / bussen går
07.00, är i skolan o gör läxor
08.00, ungefär då börjar skolan
16.00, ungefär då slutar skolan
17.00, hemma o käkar middag
18.00-21.00, stallet eller danslektion
2.00-22.00, dusch, plugga
22.00, sova

Helgerna kanske jag har lite mer tid för fritid som inte är dans eller hästen, men det är tveksamt asso för då måste ja säkert plugga.
Aja, allt löser sig.

Nu lyssnar jag på gravediggaz six feet deep, feeeeeeeeeeeeeeeeeeeet. :)

Nej, dags för promenad :O :)

//Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0