Vänd inte så fort vägen blivit brant.

Håll ut systra mi. Du kan se igenom deras mask och deras leende av plast, deras botoxsysteri,
men är det till en lycka eller last när ditt smajl sitter fast?
För varje dag som passerar, bevittnar man hur någon ung själ havererar.
På grund av något sjukt ideal dom planterat, du är ingen vara man kan reklamera.
Men du vet när dom vill lära dig bli smal utan att banta.
Med så mycket plast i kroppen att dom går o panta.
Men det är inte dig dom vill ha det är dina slantar,
så dom är inga vänner å dom e inga bekanta.

Du får inte, ge upp utan en kamp, nej du kan inte vända så fort vägen blivit brant.


Så börjar snart skolan igen , och jag har längtat så himla mycket. Det är sant ! Jag har längtat till skolan.
Det är nog första gången.
Har sett fram emot att träffa Jossan och Mändy så fruktansvärt. Men gissa ? De ska inte fortsätta skolan på öland , de ska flytta hem och gå klart gymnasiet i Växjö. Det var ju KUL!
Åh! Så jävla tråkigt. Blir så himla omotiverad till skolan när jag tänker på hur denhär terminen förmodligen kommer se ut!
Usch! Det hade ju vart okej om William och Johannes var kvar i Borgholm med, de är ju också några av dem som gjorde det värt att vara på skolan, men William flyttar ju till Linköping nu och Johannes har praktik hela terminen i Göteborg, så han kommer ju att bo i Göteborg.
BUHUHUHU  . Nästan alla mina kompisar bara försvinner.

Jag har kvar min  Annie och min Emelia och det är jag glad för. Två fina fina tjejer som jag inte skulle klara mig utan.
Dessutom kommer det ju massa nya ettor, som vi får hoppas är bättre än resterande elever på ÖG. Haha.

Och Marit, vilken tur att du ed finns.



William, Johannes, Josefin, Amanda. SAKNAR er.

Kommentarer
Postat av: Wille

Jag är inte särskilt smart, jag lär mig bara av mina misstag och skriver om det.. kul att du gillar min blogg. Ciao.

2008-08-11 @ 15:47:42
URL: http://wille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0