Veckan som kommer blir KUL :)

Kommer inte ha någon tid till att blogga denna veckan tror jag, men tänkte skriva en liten plan på vad som händer så kan jag ju uppdatera efter helgen :D

Idag
Cykelutflykt med klassen, vi hade faktiskt skoj! :)
Efter det blev det hem till mina hottingar Marit och Sean och sitta på deras trädgård o mysa.
Buss hem, kom hem och sitter nu här. Ska alldeles straxt städa, sen blir det dusch, hårinpackning, ansiktsvård, fotvård och lite sånt mys. Sen sova:)

Tisdag
Skola på morgonen, sen in till stan och gå Globala tillägget - info.
Efter det shopping med marit och Emelia, sen möter vi upp Annie, Sean och Chrilledill och fikar en stund.
Sen hem, träna, duscha, sova.
+ försöka fixa telefon!

Onsdag
Skola, sen inga speciella planer, försöka plugga.
Umgås med mamma, träna, prata med Linn och Felicia.
Softa :)
+ W kommer hem den dagen

Torsdag
Skola, sen plugga, sen kommer Linn in till Borgholm! :)
Ska fika, visa henne runt alla fina ställen i Borgholm, sen blir det bussen hem tillsammans med henne <3
Kanske även hinner möta William en stund denna dag annars Fredag.
Sova.

Fredag
Jag, Emelia och Marit ska festa loss med vårt vin hemma hos Mariiit <3
Musik, skratt och flumm. Annie kanske med är på. :)
Förmodligen träffa vännen William innan eller (långt) efter det.
Ska bli KUL. Längesen vi träffades, sist var under konstiga omständigheter.
Sova, antingen hemma i Trekanten eller hos Marit kan jag tro.

Lördag
Leka med storasyster Felicia kanskem inga speciella planer.
Annars träning , träning, träning och ta hand om mamma och dom <3

Söndag
Inga planer.
Soft dag , hoppas jag på.




Ja där har ni min vecka som den nog blir :)
Veckans bästa: Fredag med dem bästa <3

Veckans sämsta: Träningen blir lidande :( Min kondition försvinner sakta men säkert, så gör även min platta mage.

Nu är det dags för städning (Y)

//Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0