wierd

SJÄLVKLART lånar dem texter hit och dit, det vet jag väl .
Men att AKON ska få ta Wus' rad är så jävla sorgligt bara.

Sitter i min säng och klockan är ungefär ett på natten, jag ska upp om fyra timmar.
Det låter väl underbart , tycker ni inte ?
Jag kan inte sova om nätterna längre. Jag är alldeles för förvirrad.
Ska beställa tid hos en läkare snart så jag får ut dedär jävla sömnpillrena.
Well, jag har haft en helt sinnessjuk vecka, men allt löser sig med tiden antar jag.
Imorgon / Idag är det en ny vecka och med det kommer det nya krafter.
På onsdag kommer William hem , stannar över helgen. DENNA helgen har jag rätt :P haha.
Jag som trodde det var förra helgen.Ja, så jag ska väl träffa honom någon dag i veckan.
Ska umgås med Marit med. Hoppas på någon kväll med AnnieBannie också.
Håööer på att leta boende i Borgholm med, så jag flyttar nog dit i veckan. Förhoppningsvis på Tisdag.
UNDERBART!!!! Mitt älskade Borgholm.
Massa plugg kommer vi få i skolan denna veckan känner jag, men hoppas då att jag bor i Borgholm så jag får någon sömn och slipper alla bussresor.


Vill ägna Uffe en tanke
Efter lång kamp så vann tillslut cancern.
Du var en stark person, och jag är så tagen av hur du kämpade.
Du älskade verkligen mamma, mig och mina syskon, och du hjälpte till in i det sista här hemma.
Några timmar innan du försvann, var du hemma och åt middag med oss.
Du var min extrapappa, och jag tackade aldrig dig.
Vi saknar dig, du fattas oss.
Vila i frid.

Med kärlek, Biella


Fan det gör ont, jag vill slita ut hjärtat. Det smärtaar! Vad gör man när någon så nära dör ? :/






Aja, inte gråta över saker som inte kommer tillbaka.
Nu måste jag försöka sova några timmar, iallafall tre hoppas jag på.

//Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0