Allt för er

Klockan är 09.50 och jag sitter nyduschad i underkläderna och har panikångest över vad jag ska ta på mig för kläder.
Just nu är det solsken och väldigt somrigt väder, men så var det igår med för att sedan bli riktigt ruskväder. Så jag vet inte, vad ska man ha på sig en sån dag ? Jag menar jag har en jättefin klänning, sure, men om det börjar blåsa och spöregna känns den inte så het längre. Då känns det skönare med ett par jeans, en cardigan och en trenchcoatmöver det. Men ååå!
Efterblivna Bea som jag brukar kalla mig själv. Jag har fett bråttom till bussen egentligen så sitter jag här och skriver.
Allt för att ni ska ha något att läsa när ni klickar in er här. O så snäll och givmild jag var idag då ? Jag kanske rent av postar efter min tripp till stan med Linn!

Vänta med spänning.


//BEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0