Badrumsgolv och Yoghurt i ansiktet.

Morgonen började minst sagt mystisk.
Jag vaknade upp på badrumsgolvet. Klockan 09.27.
Vem vaknar upp på sitt badrumsgolv mm man inte varit alkoholpåverkad kvällen innan eller helt enkelt gick och la sig på badrumsgolvet? vem sjutton vaknar upp på badrumsgolvet? Jo, Beatrice Lundqvist. Med andra ord jag.
Jag har ett svagt minne av att jag gick dit inatt men inte att jag la mig där. Jag var tydligen rättså trött.
Men jag var ju uppe tills halv fem imorse och har knappt kunnat sova de föregående nätterna heller så då är det väl inte så himla konstigt att kroppen gör som den vill i sömnen...HMM?
När jag lite häpen klev upp ifrån badrumsgolvet tvingade jag mig , trots att jag var dödstrött, att käka lite frukost.  Tänkte att mmmmm yoghurt ser gott ut. Skruvade av korken, tänkte precis hälla upp när jag någonstans i mitt halvvakna tillstånd kom på att man ska ju skaka yoghurt innan man häller upp den. Så jag skakade. Och som jag skakade....
Minns ni att jag sa att jag skruvat av korken? Ja,ni kan ju gissa hur det gick med yoghurten jag skakade.
Yoghurt i taket
Yoghurt i mitt ansikte
Yoghurt på golvet
Yoghurt på bänken
YOUGHURT FUCKING ÖVERALLT.

Ja, det var mig en härlig morgon.

Nej usch, nu ska jag sova. I min säng.
Och jag ska inte käka yoghurt till frukost fler gånger!


//Bea


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Haha, det var roligt...

2008-07-04 @ 16:27:00
URL: http://peffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0