Brännmärken i ansiktet och Vicko som granne.

Så, nu har jag både tagit mig samman och nyktrat till så nu kan jag äntligen skriva ett mer seriöst inlägg.

Somsagt så var jag på Öland Roots vilken ni nog förstått av föregående inlägg var något av det roligaste jag vart med om. Ni förstår inte, herregud, vilken stämning.
Jag träffade bland annat en störtskön snubbe som heter Vicko, som jag snackat med på bdb för ett tag sen, vi hamnade grannar bredvid varandra på campingen, och han kommer ifrån stockholm. Vadå slump? Fett coolt tycker jag det var iallafall. Han och hans polare var fett sköna.
Träffade massa massa annat folk med som jag inte orkar rabbla upp. Jag menar, vi träffade i princip nytt folk var tionde minut. Det som är så speciellt med festivaler är att man tar ingens nummer. I några dagar så umgås man konstant känns det som, man super,skrattar,skriker och har skitkul tillsammans, men när festivalen är slut så bara bryts det med en gång. Både kul och tråkigt. Men det är nog det som är lite charmen i att gå på festival!
Nästa festival blir Rassle, eller Emmabodafestivalen som den också kallas. Då hoppas jag på att träffa lite folk ifrån roots där men även ännu mera nytt folk.

Några saker ifrån festivalen som kan vara värt att nämna är att en kille som spelade med hoffmaestro& the chraa träffade jag efter deras spelning. Vi stod och snackade i drygt en halvtimma om allt möjlig och han var sjukt trevlig. Om jag får vara helt ärlig så flirtades det vilt. Så sjukt kul. haha. Vi bestämde möte klockan ett men jag både glömde och struntade i det. haha. Min kompis har velat träffa dem i flera år så när jag blir inbjuden backstage och på ett möte ensam med bandets snyggaste kille så dissar jag det. haha. Hon höll på att dö tror jag.

En annan sak som hände är att jag fimpade mig själv med en cigg i ansiktet. AAAAAAAJ!
Jag var så full att när jag skulle prata i telefon glömde jag att jag hade ciggen i handen. Jag hade telefonen i samma hand som ciggen så när jag lyfte telefonen mot örat så trycktes ciggen rätt in i min kind.
Full som jag var så fattade jag ju inte att det var jag själv som brände mig så jag höll kvar handen och skrek : AAAAAJ NÅGON BRÄNNER MIG!!!!!!!
Tills min kompis Julia sa åt mig att det var jag själv som brände mig.
Herregud. hahaha. Då kände jag nästan inte någon smärta men nu gör det ont som satan och jag har världens största fulaste äckligaste sår mitt i fejjan. KUL, INTE.


Gud, det ploppar upp nya minnen i huvudet hela tiden som man vill berätta om. Massa kul.
Massa Massa Massa kul!

Ärligt, ÅK DIT. ingenting ni lär ångra det vill jag lova.

Jag har fyndat ett jättefint halsband, en stor reggaemössa som vi kallar den, en fin sjal och ett par partybrillor. FETT:


Nu ska jag tvätta både mig och mina kläder, vi är äckliga som fasen.

Imorgon ska jag till göteborg och festa ännu mera. tjiho.

//BEA

Kommentarer
Postat av: Paola

oh sant? vad roligt, vad heter den dansakademin då ? :)

2008-07-14 @ 01:23:28
URL: http://paolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0