En katastrof med glimten i ögat

HEJ :)

Jag blev så inspirerad av Wille som klippte in en Wu-tang-logga i håret att jag äntligen gör slag i saken och ska fasen göra mina efterlängtade inbakade rastaflätor! (ni ska få se bild på willes fett tuffa hår senare)
Jag vet inte riktigt vad de flätorna kallas, men en salong i kalmar vid namn Nikila sysslar med detta!
Så mamma och jag ska in till stan imorgon, hoppas på att de har sisådär 7 timmar över att fläta mitt hår , vilket de förmodligen inte har, så jag ska iallafall beställa tid. UNDERBART.
Vet ni hur länge jag velat ha sånahär flätor? SEN JAG VAR TYP TIO ÅR. Ja, till och från, och nu äntligen blir det av.
Lycka!

Jag såg nyss 8 Mile, och jag säger bara: SE DEN.
Den är så grymt bra, så välgjord och genomtänkt. Ja jag har hört folk som dissat den så hårt men DAMN! Den är riktigt riktigt bra. Jag hör till typen som inte gillar att kolla på film men shit my god, this movie's hot.
Är du hiphop/rap-beroende som jag är det ingen tvekan. Se den!
Mina älskade 90-tals rap-låtar spelades massor i bakgrunden, aah. Jag dog.
Jävligt bra film.
FEM toasters, som Benjamin skulle sagt.


För övrigt känner jag mig mer eller mindre som en vandrande katastrof, dock med glimten i ögat ;)
Ha de så bra allihopa!

//Bea

Är det bara jag som alltid kommer på rubriken sist av allting förresten?


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Nej, rubriken kommer ju sist när man sammanfattar inlägget ;)

2008-07-05 @ 11:53:21
URL: http://peffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0