fyfan vilken grej! :D

HEJSAN FOLKET! HAR NI SAKNAT MIG ?

Nu är jag hemma igen efter ett sju-helvetes party. Jag var ju som ni redan vet på öland roots, en reggaefestival som är så sjukt mysig och har så himla fin stämning så det finns inte !
Helt underbart har det varit. Jag har haft så sjukt kul. Fest varje dag, ingen sömn, dumheter, sång, dans, nakenbad, konserter och underbar MUSIK! FRAMFÖRALLT, UNDERBAR MUSIK.

Jag säger er , ska ni gå på en festival och inte har en alldeles för stor budget och vill gå på något som inte är överreklamerat och sådär så är Öland Roots verkligen något för er. Seriöst, människor ifrån hela världen var där från alla håll och kanter. Kineser,Afrikaner,Engelsmän,Svenskar. Turkar,Albaner,Slovaker. Ja massor av folk helt enkelt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om hela grejen alltså. Jag är så överväldigad av hur kul jag faktiskt haft.

Jag har sammanlagt sovit på riktigt i 5 timmar och 30 minuter. På tre nätter och fyra dagar. Fattar ni hur sjukt lite det är ? Resten av tiden har jag festat satan. AAAH! Jag längtar redan tillbaka.

Jag har dessutom nog fått ett jobb på emmabodafestivalen med ! Det ni! Ska jobba i baren om det blir som vi tänkt, en tjej som är tillsammans med Fillans pappa kunde fixa så att jag  , fillan och wela kan jobab där ! SÅ jävla nice.
Så nu slipper man nog betala en till dyr biljett! :D Jieeeeaaa!


Nej men hörni, jag är i extas, jag har haft så himla himla himla himla himla KUUUUUUL.

Öland Roots, TACK!


Johannes, min lille dampunge, DU KOM TILLSLUT. TACK ;D hahaha.
"polisen tar oss polisen tar oss, shiiiit, de har spårhundar med, de kommer spåra oss. POLIIIISSEEEEENNNNN!"
Jag kan bara skratta när jag tänker på det. hahahaha.



Nu ska jag duscha, borsta tänderna, äta lite och sedan vila (Y)

//Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0