Ibland undrar man

Okej.
Jag har MSN som startsida när jag klickar upp internet.
Ni andra som har det, vet ju att i en liten ruta brukar små nyheter eller reklamer spelas upp.
Typ "Victoria beckhams nya bröstförstoringar blev katastrof" eller "Carola talar ut" eller "Billiga resor till Thailand" Ja, ni vet. Just nyss så stod det "Saknar du också efter någon att mysa med?". Bilden under texten var av en man och en kvinna som kysstes, och det är väl fint i sig.
Bara att just denna kyssen ser ut såhär: En ytterst hårig överläpp och jävligt hårig haka trycker sig mot en kvinnas (förhoppningsvis kvinnas) något rynkiga läppar. Mannens näsa trycks upp så man ser rakt in i den.
När jag ser detta tänker jag ; "Hur tänkte ni här msnDejting, eller tänkte ni över huvud taget?"
De skrivna orden " Saknar du också någon att mysa med?" var väl hyfsat.
Men vem fan inspireras av dendär bilden???
Ja, jag blir jävligt sugen på att se gubbläppar inklusive buskage tryckas mot en förmodad kvinnas rynkiga läppar. För att inte tala om Näsporr, som jag absolut älskar, speciellt när man vinklar det så man ser IN i själva näsborrarna. Myspys.
Ja msnDejting, innan jag såg er ruta och blev totalt jävla skitäcklad, DÅ KANSKE jag saknade någon. Men tack för att ni botade min saknad.

Ja, ibland undrar man hur reklamfolk tänker.

Ville bara säga det. Nu ska jag sova, gårdsjobb väntar imorgon 09.00


//Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0