ingen öl!

Hade det nice i stan.
Linn är allt en pärla. Vi gick och kollade kläder och smink, och sen satt vi på mcdonalds och pratade i två timmar utan att beställa något. En av personalen där blälngde argt. haha. Finns det något roligare än att käfta med personalen på mcdonalds?haha, NEJ det finns det inte.
Älskar att göra specialbeställningar och felbeställningar med flit. haha usch vad elak jag är.

Fick precis reda på att vi inte har någon dricka till festivalen vi ska på. HALLÅ?
Vad fan ska vi göra ??????? Jag har ju leg så jag kan ju bli full på att köpa öl i öltältet. Men ååh. Måste fixa sig annars blire inget kul. Vill ju inte vara ensam full. BLÄ.

Aja, får se om det löser sig.

STEPH! hur orakr du läsa så många böcker förresten?

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Orka och orka. Hehe, jag älskar det!

2008-07-10 @ 20:05:41
URL: http://peffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0