Mycket fint med Apple Bottom

Har hittat lite kläder jag vill ha , allt ifrån märket apple bottom

Vi kan börja med de två klänningarna som är så sjukt snygga!

klännig1
Är grymt sugen på dessa klänningar, vilken tycker ni jag ska välja?
Beslutsångest...


Sen hittade jag också ett par jeans ifrån Apple Bottom.

Dessa jeans har jag kollat in i flera månader! Nu har de även sänkts med 300:-
Men jag vet inte om jag vågar köpa dem, att köpa jeans på internet är ju lite vanskligt,
vad tycker ni ?
Ska jag slå till?

Nu ska jag ta mig en tupplur. Ny dag imorgon som startar 09.30, klockan är nu 02.21.
Vilket liv!

//Bea

Kommentarer
Postat av: redaktionen

Hej, bra gissning men det är faktiskt läsken. Den är hemsk, kör på juice eller vatten!



Tack för besöket!

2008-07-04 @ 03:02:52
URL: http://donkeninside.blogg.se/
Postat av: Peffling

Den gröna var sjuuukt snygg! Du skulle passa jättebra i den färgen.

Slå till på jeansen. You only live once!

2008-07-04 @ 09:24:24
URL: http://peffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0