Random information homies

Så sitter man framför skärmen, IGEN.
underbart.
Känner att mitt liv är så himla innehålllsrikt.
Idag har jag oljat in altanen och burit möblet för har möblerat om ute-rummet som vi hade som gästrum till ett hobbyrum. Med andra ord förfestrum. Japp, vänner och bekanta och bara helt vanliga läsare; Förfesterna håller nu mera hus hos bea i trekanten. efterfesterna med. Underbart. :D
haha.

Mina kusiner ifrån gbg är här just nu. Känns väl jättekul, bara att de bråkar med varandra heeela tiden villket inte är så himla jättekul. Men det går ! ;) Jag är glad att dem är här.

Har kommit på en ny sorts flätor jag vill ha. Hm vi får se. Dendär killen på nikila skulle ju ringa mig så att
 han kunde ge mig tid till flätorna.. men men , antar att han glömt bort det och jag får gå dit igen. nice nice, NOT. Jag har väl inte tid att springa fram och tillbaka mellan stan och trekanten.. BAAH! Men han kommer undan med att han är så hiiiiimlaaaaa snygg. Ryktesväg har jag dock hört att han har flickvän. DAMN! haha. Var inte så seriös nu känner jag men men .

Roots börjar på fredag, men ska dit redan torsdag. Julle säger att det tydligen redan börjas med hållingång på torsdag nämligen. Ja själv vet jag ju ingenting. Menmen

Nu ska jag vila lite, och sådär. Sen kommer mina kusiner in så då sa vi se film. MYS

postar senare

P,S, ROBIN, jag är ingen sexfixerad människa, bra första intryck jag ger dig hela tiden! :P GUUD! D.S

Kommentarer
Postat av: redaktionen

Tjenare Bea, himla roligt att du gilar vår blogg, vi blir alldeles uppspelta här hemma=)Fanns väl planer på att åka dit i år igen men jag har mycket att göra. Sen så är vi ett gäng som brukar åka på festivaler ihop och i år var det bara jag och en till som kunde så då sket vi i det. Men hoppas du får jätteroligt där! Vi gillar föresten din blogg också haha;-) glömde nästan skriva det, jag är så oförskämd, stryk skulle jag haft. Btw lycka till me dom där flätorna:)

2008-07-08 @ 20:36:15
URL: http://donkeninside.blogg.se/
Postat av: redaktionen

Föresten Beatrice. Vi (eller mer jag, eftersom jag är stolt och framförallt självutnämnd boss över det här projektet) undrar om du skulle vilja hjälpa oss med en design till vår blogg. Han som är utsedd att sköta den biten drog på semester så nu står vi här med brallorna nere och längtar efter en ny design (erkänn att du trodde jag skulle skriva nåt annat efter brallorna nere?)Kan du sånt? Har du koll på alla dom där koderna och den skiten för att få till det snyggt? Om du har det får du väldigt hjärna hjälpa oss. Om inte kanske du kan rekommendera någon du vet är duktig? Och glöm nu inte att det är ett prvilegium att bli tillfrågad. Men du var så snäll som sa att du tyckte om vår blogg så får du chansen! =) hör av dig

2008-07-08 @ 21:09:18
URL: http://donkeninside.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Den där killen på Nikila har flickvän. Haha, jag fastnade för honom också när han piercade mitt öra! ;-)

2008-07-09 @ 10:58:49
URL: http://peffling.blogg.se/
Postat av: redaktionen

Tjaaa Beatrice, tjatiga redaktionen här igen. Adda msn? inga dåliga intentioner! =) hade du något bra tips på designer?



[email protected], if you want...

2008-07-09 @ 14:19:50
URL: http://donkeninside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0