R.I.P Toya

Det var ett tag sen man bloggade nu alltså.

Har vart i Göteborg och haft mycket trevligt. Umgåtts med kusinerna, gått på stan och kollat på gothia som tre av mina syskon spelade i år ! :)
Jag har tyvärr fått avliva min älsklingsvovve med. :'( Känns otroligt tungt! Hon var bara 1och ett halvt år liksom.
Hon fick magomvridning som kostar 30 000 att operera och det hade vi helt enkelt inte råd med så hon fick avlivas. Hon låg i mitt knä när hennes sista hjärtslag slog och hennes sista andetag andades. Så jävla hemskt. Men hon var aldrig rädd och det var tur! Hon är på en bättre plats nu, och jag älskar henne dendär jäkla vovven! <33
Nej nu känner jag att jag blir sådär gråtig igen! FY!
Jag ska iallafall köpa en ny schäfer, ifrån samma mamma och pappa som min hunds. Ett syskon till Toya ´helt enkelt :)
kommer aldrig glömma toya<3 rip.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer har ingenting planerat, blir väl hästen som gäller för hela slanten :)
Eller JO JUST DE´T! Vallen ikväll. fett kul.

postar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0