Shopping och korvligan får lajf

Idag har jag vart på stan med mor min.
Hon var så underbar och hade gett mig 1000 kr att bränna, inte ofta det händer.
Hon tyckte vi skulle bränna pengar och vara meteriellt lyckliga och ha fett kul i stan som hon faktiskt helt själv uttryckte sig. Hon lär sig min mamma :) haha!
Jag fynadade en massa på rean, och Steph jag vet att du tror jag köpte en massa onödigt med det gjorde jag inte kan jag meddela! ;D haha.
För UNDER 1000 :- fyndade jag:
Svarta halvlånga jeans med hängslen
Svarta jeans med guldsömmar
Grön lång jättefin t-shirt
Hoodie som var massa fin
Tubtop
Hårklämma
Marcara
Skor
Halsband
Örhängen

Jag och mamma hade jävligt kul hela dagen , längesen faktiskt!

Ikväll nalkas det party med inga mindre än Felicia, Wendela och Julia.
Fattar ni detta, mina barndomskompisar och jag, alla fyra på samma ställe. GUD jag har saknat det!
Korvligan får lajf <3

Uppdaterar senare hur det blir ikväll, nu ska jag iallafall rida om jag ska hinna med något annat ikväll.

//Bea

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Haha, jag handlade också på rean häromdagen. Finns det något man vill ha så är det kanon ju ;-)

2008-07-05 @ 20:01:29
URL: http://peffling.blogg.se/
Postat av: daniel

rida? du får nog precisera dig lite där

2008-07-05 @ 20:36:45
Postat av: bea

HAHA danil. KUL. Ja det var ronaldo jag menade. och oh my vilken ridtur.

2008-07-07 @ 00:12:32
URL: http://beatricelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0