sniffa lacknafta

Idag har jag målat grindar. Hela jag luktar färg och lacknafta, nice.
Känns som om jag snart blir hög av hur jag luktar så jag ska nog gå och ta mig en dusch.
Krävande arbete, dedär med målning.
Jag vill göra dreadlocks nu istället kanske. Vad tycker ni?
Det enda som tar emot vid tanken på dreadlocks är väl kanske att de hittade 300 nya sorters insekter i Bob Marleys hår, och att man måste raka av dem när man tröttnar på dem.
Det enda som tar emot vid flätfronten är att det är rättså vanligt nu för tiden, dessutom vill jag på Emmabodafestivalen.
Har någon av er som läser vart på emmaboda? Och vad tycker ni om den festivalen isf?

Nej, nu folket, känner jag hur jag sakta blir hög på att sniffa lacknafta. Dags för en dusch!

//Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0