Roots

Igår var det fest igen, ÄNTLIGEN.
Inte så lyckad fest dock, men hade faktiskt kul. Vad annars, jag var ju med mina bästa vänner!
Var på öland i färjestaden. Åkte taxi inifrån kalmar.
En del skratt vart det iallafall, och jag blev full! :O  På några klunkar vin, några klunkar öl och några klunkar grogg. Seriöst jag är lättpåverkad.
Aja, ingen idé att försöka återge kvällen i detalj eftersom det inte är särskilt intressant.

Idag köpte jag biljetten till Öland Roots. Så himla sjukt kul kommer det bli. Jag , Felicia, Julia och Wendela blir det som går tillsammans. Funderar på att ta flätorna lite senare så jag har råd med Emmabodafestivalen med men får se, jag är ju verkligen sugen på flätorna. Men 1500:- minst för att få flätat hår är rättså dyrt faktiskt. Ja vi får se.

Idag har jag huvudvärk och ångest över att jag säkerligen har en massa hål i tänderna. Men ska till tandläkaren efter sommaren och få lugnande + lustgas så jag är hög när de pillar i munnen på mig. Så det ska nog ordna sig. Hoppas jag!

Nu ska jag ut till Ronaldopojken.

//Bea

Kommentarer
Postat av: redaktionen

Varför ingen lyckad fest? Öland roots har jag vart på en gång, jävligt rolig festival. En av de bästa faktiskt.

2008-07-06 @ 21:46:01
URL: http://donkeninside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0