Hörru, baby

Känner att jag legat på latsidan vad gäller bloggandet. Men känns inte som att denna bloggen är lika välbesökt som den förra så det gör väl egentligen inte så himla mycket.
Har hunnit med rättså mycket sen jag delgav information ( kan man säga delgav?) sist.
Vart i Falkenberg och myst med familjen, träffat släkten, åkt på dagsutflykter till Göteborg, vart förbi båstad och köpt en hur fin cykel som helst, blev mycket kär i den. Gått ner i vikt, shoppat, solat.
Haft det hyfsat bra :)
Har börjat läsa boken Snabba Cash, väldigt bra bok. Otroligt bra bok. SJUKT BRA bok. Nästan klar med den :)
Imorgon ska jag till min syrra och bästa vän, Felicia.
Känns vääldigt bra, för det var hemskt längesen vi sågs nu! :)
Blir inget av med emmabodafestivalen, fillans pappa hade skaffat ny tjej, IGEN. hahaha. Herregud, jocke.
WellWell..
Ska snart stänga av datorn och gå och sova, har inte så mycket att skriva längre. Ska upp tidigt för en löparrunda imorgon och sen bussen till Nybban.

Måste bara säga att jag tycker det är fruktansvärt dåligt att donkeninside lagt ner ! ! :( BUHUHUHUHU. Älskade deen bloggen. Menmen.  Sånt är livet.

Ibland, känns det jobbigt fast det var så längesen.
Vissa ögonblick, känns det som förr mellan oss. Som när vi var små, yngre, som när du kom hem från utlandet och gav mig ett halsband. (Halsbandet hänger på en krok och jag saknar dig varje gång jag ser det)
Jag saknar dedär stunderna vi hade. Men det är historia som man säger, det är ingen idé att ens fundera på det egentligen. Jag menar, vår tid är förbi. Men jag tänker på oss rättså ofta, tillbaka på den tiden då allt var bra. Och SATAN vad BRA det var en gång, visst var det ? :)
Jag nöjer mig med de få stunder av närhet jag får av dig, även om det är jävligt sällan. Ibland, Ibland, stannar tiden och vi ser varken framåt eller bakåt utan lever i nuet och då älskar vi varandra. Dedär stunderna lever jag för. Fruktansvärt vad jag älskar dig. Men jag kan leva med att vår tid har passerat.

Sen är du jävligt het när du ger mig din sexblick.



SHIT, tänk om du läser detta. Panika inte, läs det bara isf och glöm det sen. Jag ska inte försöka få dig till något seriöst, jag vet för bra för att tro att det någonsin skulle funka igen :P



//BEA


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag håller med om donkenbloggen, hur rolig var inte den?!

2008-07-29 @ 14:28:41
URL: http://peffling.blogg.se/
Postat av: Cyron

Vet du om McDonaldsbloggarna kommit igång igen?

2008-08-01 @ 11:37:52
URL: http://cyron.se
Postat av: Anonym

Every man and woman should always have in mind that e desicsion that seems to be simple, can make a big change for another human beings life. A change wich really changes everything, and nothing can never ever be the same again, ever. Therefor, every desicsion must be made very carefully and every aspect must be respected. Send this to as many people as you got time to, you wont regret it.

2008-08-08 @ 23:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0