Sexlaxarienlaxask! :O

Okej, jag sitter och funderar på att vita killar som klär sig i massa baggy och som är rätt biffiga är nog det sexigaste som finns. Tänker på killen i step up eller eminem när han spelar i 8 Mile. aa! Jag dör!
Varför finns det inga såna killar häääär? I kalmar, eller åtminstone småland!
Jo förresten innan fanns det en, Johan heter han. Fast då uppskattade jag inte hans utseende eller stil och nu har han förändrats så nu är han ful och tråkig. Blä!
Men jag vill ha en gangsterkille. jag vet! Så typiskt tjejer va? Men jag vill ha en bad man. jag gillar sånt! Det är hett! Det bara är så. En ghettokille som är lite gangster liksom. MUMS.
Fast han måste ha baggy och vara biffig annars så glöm liksom :P haha. ååå vad jag är jobbig vem vill veta vad jag har för killsmak, ärligt?:P INGEN:

Sitter och lyssnar på bra musik as usual. Jag älskar rap så sjukt mycket , det är helt cp!
undergroundrap är det bästa! aaah jag får fan orgasm!

ojdå så grotesk jag blev, skit samma.

Igår var jag hemma hos Daniel , längesen sist. Knäppt blev det . Fast överlag rättså trevligt.
Tycker om honom, som vän asso, även om han är lite mystisk.

seriöst ni måste lyssna på detta, fett sjukt asso. inte så himla bra eller så men FETT sjukt!
Hur kan man INTE snubbla på tungan här liksom? Fan jag kan ju inte ens säga sex laxar i en laxask!
klicka här!

En annan sak som faktiskt är en av mina nya favroiter som , hör och häpna, Eminem är med i är DENNA
Riktigt bra om ni frågar mig. Jag visste inte att Eminem sysslat med underground! Tydligen var han inte värdelös en gång i tiden. Nu är han ju mer eller mindre en enda stor besvikelse. Fett sygg men fett dålig liksom. Uscha.
Men klicka på dedär länkarna !
:)


Jag ska se Saw 2 ikväll, ska bli lite skoj faktiskt. Blir ingen vallen, sparar pengar tills emmaboda serni ! ;)

Får se vem det blir att se Saw med. Hoppas ju på dendära. men får se.

imorgon bär det av till GBG igen! :) SKOJ.
Ska träffa Pontus där kanske! :P :O haha. Fan vad sjukt, men fett skoj med faktiskt. Får se om JAG VÅGAR träffa honom. ^^ jag är ju sådär feg

nu ska jag gå.

LYSSNA PÅ LÄNKARNA!


//BEA


//Rest in peace Toya <3 älskar dig //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0