Back in business

Tjolahopp!
(som william skulle sagt, ;D)

Riktigt längesen jag skrev seriöst i bloggen. Undrar vad det beror på, jag älskade ju att blogga.
Well, jag antar att jag inte haft tid helt enkelt.
Sitter för tillfället i min säng och hostar , nyser om vartannat. Just det, jag är sjuk. TYCK SYND OM MIG!
Inget kul att vara sjuk alls, jag var jätteavundsjuk på Annie när hon var sjuk och fick vara hemma ifrån skolan, men nej fyfan så fel jag hade! Jag mår uselt, och hoppas på att bli frisk som en nötkärna snabbast möjligt.
Har inte så mycket intressant information att delge, eller iofs, lite juicy info finns det men det orkar jag bara inte ta här. (Får väl inte heller ;P)
Kände bara att det var dags att skriva ett nytt inlägg, och samtidigt komma igång med bloggandet igen.
Mitt bloggberoende måste komma tillbaka, det är ju kul att läsa gamla inlägg! :)

Förresten har jag nog hittat ett bra boende i Borgholm tills Jul (efter jul flyttar jag och marit ihop till en lägenhet)
jag är sjukt lycklig över detta eftersom jag absolut inte orkar pendla mer nu!

Sen hade jag en viktig sak att berätta;
Jag ska satsa på sången.
Nu satan ska jag satsa.


Ni får gärna vara mitt stöd ;)


BTW, Stavas Business sådär?
HAHA, jag hade MVG i engelska ;)
Säkert felstavat.




//BEA


Kommentarer
Postat av: Tessan

hehe det stavas business ;D

tyda.se är en redigt bra sida :)

2008-09-18 @ 23:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0