det stavas BUSINESS, inte buissness

Idag är vi lediga ifrån skolan, vilket är väääldigt skönt.
Jag vaknade för ungefär en timma sedan, riktigt skönt med sovmorgon !
´Dagen är hyfsat planerad;
Ska ut på promenix nu en timma, sen städa, sen buss in till stan ( får se med vem, ngn hittar man alltid)
och senare ikväll blir det uffeborg till min kära Julia. Underbart :)
Känns som att det blir en bra dag.
Men om jag ska hinna med allt fast jag vaknade så sent så får jag ta o dra härifrån!

BTW, tack tessan för din kommentar om hur business stavas ; D

//BEA

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha så lite ;)

2008-09-29 @ 20:52:25
Postat av: Anonym

hehe kul-kul blogg.

2008-10-10 @ 15:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0