snart sova

Sitter i sängen, ska snart sova.
Funderar på livets stora och små ting.En kille sa;
Killar gör allt för att knulla tjejer i fittan, men tjejer gör allt för att knulla killar i hjärnan, vem är det som är svin egentligen?
Ett tag lät det jävligt smart . Men seriöst, jag har kommit på att så är det ju fan inte alls.Tjejer må göra mycket för att fucka up killar i hjärnan, men killarna gör BÅDE OCH..Det är sant. Jag har bevis. Tunga bevis.
Idag har jag inte gjort så himla mycket, sovit, vart i stan med mamma och lillebror och köpt jeans-leggings , en t-shirt och underkläder. Och gissa, jag köpte en BH som var för liten, jippie. Varför i helvete kan inte storlek C vara just C och inte jävla A eller B ????? Jag blir så förbannad. Gör samma storlek i varje plagg, så blir kunderna lättare nöjda. Jag lovar.
Nu måste jag pressa in en tripp till Lindex och byta plagg bara för det, och det har jag ju egentligen ingen tid för.
Well, man ska väl inte klaga antar jag.
Förresten har det hänt en skum sak, jag längtar till skolan!
Det är sant, jag längtar tills skolan varje helg, och varje kväll längtar jag tills det är skola nästa dag :O
haha, jag har nog blivit sjuk, men jag älskar mitt liv och skolan jättemycket nu för tiden.
Antar att jag har mina kompisar att tacka för det.

Nej nu ska jag sova

Och du,I want a guy who;
love love like I do
need sex like I do
love freedom like I do
need music like I do
Känns som om du skulle stämma rätt bra in på allt det
Ibland känns det som om det inte spelar någon roll att det blev som det blev mellan oss, men ibland så hinner känslorna jag tryckt undan ikapp, och jag kommer fram till, att vi hade det så satans bra. Och jag saknar dig ibland.
Ibland.



GODNATT FOLKET


//Bea

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Det var väldigt underhållande att läsa, he he. Tjejer knullar killar i hjärnan, ha ha. Det kommer jag skratta åt ett tag..

2008-09-12 @ 20:30:41
URL: http://peffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0