Det går bra nu!

Härlig dag idag med, jag älskar våren!

Skolan gick bra idag, kändes gutt när mitt namn lästes upp på listan bland dom som hade lämnat in sina samhällsarbeten i tid! Första gången det händer nästan.
Förutom samhällskunskap hade vi näringslära och projekt och företagande idag.
Kom igång ordentligt med näringslärauppgiften vi fått för ett bra tag sedan, känns som ajg kommer hinna att lämna in detta i tid med ! Bra att jag börjat ta tag i migsjälv.
Projekt och företagande-lektionen gick väl inte lika bra riktigt.
Chrille och Sean var övertrötta, och jag med. Dom bara fjantade och jag var lättirriterad. JOBBIGT.
Men vi blev iallafall tillslut klara med det vi tänkt göra under lektionen.

Imorgon ska jag bara till skolan, och gå på samhällskunskapen och lite av svenskalektionen,
sen ska jag på möte om mitt nya schema. Fyfan vad sköönt !
Efter mötet med SYOn blir det att ta fem över ett bussen hem , packa in väskorna i bilen och sen bär det av mot Göteborg där vi ska sova eftersom planet på Torsdag går tidigt på morgonen från Landvetter.
Åh! Imrogon kan jag säga "Imorgon är jag i Egypten" AAAAAH.
OVERKLIGT. hoppas inte jag dör  :( Jag är så rädd för att dö!
Jaja, jag vet att jag oroar mig inför detdär alldeles för mycket...men ändå!
Att sitta i en plåtlåda i luften????? haha.

Nu ska jag sova, så jag orkar upp imorgon! Ska packa det sista då, man kommer ju alltid på något extra.

På återseende!
Fred ut!
//Bee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0