Ens problem blir inte mindre man bara lär sig att inte bry sig.

TJO!

Idag gick jag upp tidigt för att hjälpa mami & company att lasta spån till polalrna.
Tog två timmar nåtsånt och det var verkligen inte lätt eftersom jag har en SINNESSJUK träningsverk.
Dansen igår var inte lätt och jag kämpade hårt för att allt skulle sitta.
Så idag vaknade jag upp utan att kunna sträcka på benen utan att skrika. Guttans.
Men som jag alltid säger, jag gillar att ha träningsverk för då vet man att man blir snyggare :P

Har också kommit underfund med att jag inte ska bry mig om vad som heter kärlek längre.
Jag kommer alltid avra kär i en och samma person, det känns verkligen som det.
Han kan inte få något bättre, jag skulle göra allt och det tror jag att han vet om.
Men han vill uppenbarligen inte ha det, så vad ska man göra ?
Jag vet inte. Jag ska bara lära mig att inte bry mig som det heter.
För det är ju så,
att ens problem blir inte mindre, man bara lär sig att inte bry sig.

Sen är det ju så, att någon som behandlar en på det viset är förmodligen aldrig värd en ...

jaja, nog med kärleksproblem,
om fyra dagar beger jag mig till Egypten med Mami, Gullan & Ramoni ! NAJJS.
Idag ska ajg packa kläderna jag ska ha med mig dit,
imorgon åker jag till Borgholm,
Tisdag är jag i Borgholm skola + sista dagen med kompisarna innan resan,
Onsdag skola tills lunch och sen åker vi till Göteborg
Torsdag upp tidigt och iväg till Landvetter - RESER.
Sen spenderar jag sju förhoppningsvis soliga härliga dagar i Egypten.

WIHOO! Nu blir jag på bättre humöör.

Nu ska jag packa!

På återseende
Fred ut!
//Bee !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0