Lite random information kära läsare!

Soliga dagar senaste dagarna, och det gillar vi !

Har inte fått så himla mycket vettigt gjort denna veckan, men jag har faktiskt pluggat två timmar om dagen så som jag bestämde mig för! Det tycker jag är himla duktigt!
Även om jag kanske inte fått så himla mycket gjort, och knappt förstått vad jag gjort, så har jag pluggat.
Men jag antar att det är så det ska vara när det gäller skola, man kommer ingen vart hur mycket man än anstränger sig och man förstår inte vad man gör eller i vilket syfte. :P Så har det nästan alltid känts för mig iallafall.

Idag är jag hemma i Trekanten, eftersom det är Lördag! Och helger ska ju i huvudsak spenderas hemma här och inte i Borgholm är det tänkt. Mycket trevligt hemma för en gångs skull faktiskt.
Jag har städat halva huset idag, mycket stolt! Mamma blev glad :D Det är hon värd,
hon ska ju ändå betala min Egyptenresa! Hon är för bäst hon, bjuder hela familjen på solsemester, mami<3
Om fem dagar bär det iväg till soligare och varmare ställen, Egypten-Hurghada!
Första gången jag åker utomlands förutom Danmark! - DET NI!
Och dessutom första gången jag ska flyga med! Jag är ganska nervös om jag ska vara ärlig,
Men det ska nog gå bra. Jag menar, jag tog ju en vaccinationsspruta i Torsdags!
Och vågar jag komma över det värsta jag vet - nålar & sjukhusmiljöer - så ska jag väl klara av att flyga!

Har somsagt ägnat denna dagen åt att städa halva huset, och snart ska jag in till kalmar och dansa.
Riktigt längesen jag var på dansen nu så jag undrar hur i helsike det kommer gå :(
Man tappar ju allt så lätt. Dock kommer man igen snabbt också. Jaja, lär väl gå sådär.
Salsa och Balett idag, de bästa danserna ! (: LÄNGTAR!
Men innan det bär av in till Kalmar så ska vi grilla lite hemma, så nu måst ejag skynda mig härifrån om jag ska hinna grilla, äta, packa träningsväskan och såntdär !

På återseende!
Fred ut!
//Bee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0