Sjukdom på ingång ? Nejtack!

Hej hopp!

Klockan är redan halv åtta och jag förstår inte vart tiden tar vägen!
Vad har jag gjort hela dagen egentligen ? Ingen vet.
Senast jag postade var jag arg och ville helst döda någon,
så arg och sur är jag inte längre.
Men däremot känns det som att jag håller på att bli sjuk och har en jättejobbig huvudvärk.
Känns ju inte så himla bra att vara sjuk med tanke på att vi åker om fyra dagar.
Menmen, jag tror och hoppas inte att det ska vara någon influensa eller nåt sånt.
Har äntligen packat klart resväskan, känns bra, fast jag kommer säkert komma på en miljon saker jag glömt.
Så är det jämt. Men denna gången har jag iallafall inte med mig en miljon par skor som jag alltid har annars,
vert jag än ska så kan jag aldrig ta med mig nog med skor ! Det går liksom inte !
Men denna gången har jag bara packat ner ett par flipflops och ett par pumps. Bra Bea!
Nu sitter jag i soffan och chillar. Väntar på att huvudvärkstabletten sak börja verka.
Sen ska jag skriva på mitt samhällsarbete som ska vara klart på Tisdag :O
Efter det ska jag skriva ett personligt brev som jag ska lämna där jag sökte jobb i Fredags.
Hoppas att det går bra och att jag kommer få detdär jobbet tills i sommar,
de sa ju att de behövde personal efter sommarn med så får jag jobb där nu i sommar så lär jag ju ha jobb där efteråt med! Vore guld värt eftersom jag inte sak ha någon praktik efter sommarn, eftersom jag har fått ett specialutformat gymnasieprogram efter just mig nu, som bara innehåller det jag vill ha.
Dans, musik, teater, filosofi, psykologi. ja, såntdär kul och bra ni vet ! :)

Nu ska jag ta och hämta min kamera och ladda upp lite bilder här ,
sen blire plugg & personligtbrev, sen sova !

Ha det så bra och TACK för att ni lääser (: Ni är så bra ! ;)

På återseende
Fred ut !
//Bee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0