Balett med e & inte ä, av en viss anledning.

Oh , du smärtsamma balett!

Dansträning idag, två timmar balett med trippleövningar. JOBBIGT¨!
1: steg vänsterben,
2: steg högerben,
3. spark vänsterben,
4: plié,
5: piruette på vänster - åt höger,
6: plié,
7: piruett på höger - åt höger,
8: paus
och så om igen.
det är vad som upprepas gång på gång i huvudet på mig. Haha.

Förutom piruettövningar så var det grundpositionsövningar. 
Balett är inte lätt! Snarare den mest krävande dansen !
Magdansen är ju rena rama avslappningen i jämförelse.
Shit pomfrit.

Nu sitter jag och chillar vid datorn & är trött, men jäkligt pepp på morgondagen.
Dans för hela slaneten. börjar 11.00 - 14.30
Sen 15.30 är det afrikansk dans hela kvällen!
Fan vad KUL!
Dans är underbart. Jihaa. Och jag blir snygg inför Egyptenresan! :)

För vi ska ju till Egypten, hughada 9 April!
Jag kan inte håll mig! Ska bli så himla underbart,
och jag ska köpa massor av magdanssjalar ^^
Och bli Bruuun och snygg :D

Nu är det dags för chokladpuddingsätning med familjen & glo på let's dance.
Myspyys.

På återseende
Fred ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0