Bäst på att planera, sämst på att följa upp!

Varför är jag så dålig på att följa upp mina planer ?!
Igår bestämde jag mig för att jag idag skulle gå på stan, innan jag åkte hem till Daniel på kvällen för att se en film.
Ställde mobilen på 10.00 imorse, men mobilen dog självklart! Så den ringde aldrig!
Och jag vaknade inte förrän 11-12 nångång.
Käkar frukost , kollar bussen som går kvart i två och tänker att jag ska hinna med den. Ska bara spela lite Guitar Hero först med Jannin, SMART!
Glömmer bort tiden och ja, nu sitte jag här och har missat bussen. SKITKUL.
ÅH! Förutom det så var det salsakväll på söderport ikväll, och det hade jag lovat pappa att vara med på.
Plus att jag lovat Daniel att vara med honom. Åh!
Jag planerar in alldeles för mycket jämt! Blir tokig.

Nu kommer jag inte in till stan förrän kl. 16.00 och affärerna stänger ju då ! Blir stan på Måndag istället.
ÅH! Men men , lika bra att spara sina pengar. Det finns ju inte så mycket utav dom i min ägo så att säga.

För övrigt är det jättefint väder idag, helt underbart. Om det inte vore för den kalla snön!
Strålande solsken och klarblå himmel.. bort med snön och det hade vart en perfekt vårdag. Men men .

Nu ska jag duscha, städa & göra mig iordning. Sen SKA jag in till Kalmar.
Och missar jag bussen, ja då får jag väl GÅ in till Kalmar !

På återseende,
Fred ut !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0