I'ts a shame the way i'm livin this life, but i keep livin it

Sitter i sängen och lyssnar på So tired - Hi-tek, en så himla soft låt. 
Borde vara i skolan, men jag kom inte upp i tid & de har ju börjat låsa klassrummet.
Hmm.
Har kommit på att jag är så fruktansvärt trött på att vara trött på allting.
Jag har ingen motivation till någonting längre, & jag fattar inte varför.
Enda gångerna jag verkligen njuter av livet är när jag lyssnar på bästa musiken & liksom bara flyter in i musiken.
Jag är så sjukt trött på att gå upp på morgonen.
Jag har gått upp tidigt på morgonen sen jag gick hos dagmamman.
Jag har fan inte lust.
Innan kunde jag intala migsjälv att skolan var viktig & betydande för min framtid & därför gick jag upp, nu känner jag verkligen inte så.
Jag går Hotell. Jag tänker väl aldrig för mitt liv jobba med något som har med hotell att göra! Seriöst.
Något av det tråkigaste jag vet är ju att jobba i en restaurang eller på ett hotell.
Åh! Jag känner att jag är väldigt pessimistisk just nu.
Men jag är bara så trött på det mesta, och så blir jag trött på migsjälv när jag är trött på allt hela tiden.
Ja, jag tänker för mycket & är en alldeles för komplicerad person.

Åh, jag funderar nästan på att lägga mig i sängen & sova tills ikväll då det är dans.
Men nej, får inte. Enda anledningen till att jag går till skolan nu för tiden är för att annars skulle mamma bli så ledsen på mig. Helt fel anledning. Men dock en anledning. I guess.

Tired, so tired
It's a shame the way I'm livin this life, but I keep livin it
Smoke to get high
And the weed and hennessy don't do nothin but I keep rippin it
It's the way I live my life

tired, so tired

Hörs senare då jag hoppas vara på bättre humör,
Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0