jagkommerintepånågonbrarubrik

Blev inget afro igår, skippad det.
men dansen igår mellan elva och tre gick iallafall bra (:
Salsa blev det för hela slanten. Kulkul. Yepp.

Idag är det tråkig söndag, och jag har inget speciellt för mig.
Sista dagen av lovet idag med. Fy sjutton vad tråkigt.
Jag som skulle få så mycket gjort på lovet fick inte alls nånting speciellt gjort.
Jättedumt! Hade massa dans och skolarbete att ta igen. Inte fixat nåt med det typ.
Jo okej, lite med dansen men inte så myckt som jag skulle behövt.

Att ha en pojkvän långt bort är fucked up.
Men om tre och en halv månad så slipper vi detdära avståndet.
För en bra stund framöver. Skönt!

Jag känner att jag behöver en cigg & en lång promenix med nelsonpelson.
Får nog bli så.

På återseende
Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0