Life is gräjt!

Trivs så jävla bra med livet nu!
Jag har allt!
Jag har bra kompisar,
bra pojkvän,
bra saker att göra på fritiden,
bra planer & mål.
Bra relation till mina föräldrar
Allt är bara bra på nåt vis! Och det känns så bra! :)

Idag har jag vart hemma hos pappa ! Det var väldigt längesen sist men det var trevligt.
Pappa och jag åkte in till dansskolan för att träna. och det var tydligen ingen liten träning pappa hade tänkt dig, för vi tränade i två och en halv timma, STENHÅRT. Men kul var det, och bra gick det.
Jag är en hejjare på piruetter nu. Eller inte. Men iallafall mycket bättre än innan denna träningen.

Kom hem vid fem , lagade middag, somnade, pratade med Emil.
Och nu helt plötsligt är klockan tio, och jag är dödstrött.

Så det får bli att sova.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.
Hund & gårdsvakt tills klockan fyra. Kul.
Kanske ska ta och söka lite jobb?
Skulle ju göra det nångång...

Nej, jag somnar snart på tengentbordet,
så ,   "godnatt godnaaaatt"
(som dom sa i bolibompa i slutviljetten, eller hur fan man säger, när jag var liten )

På återseende!
fred ut!

(;


Emil&Bea<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0