Life keeps bringing me back to you

Återigen sitter jag framför skärmen och skriver onödig info i min onödiga blogg.
Men någonting måste man väl spendera tiden på, aight?

Är hemma i Trekanten för tillfället ,
ingen praktik denna veckan eftersom jag var sjuk i två veckor och inte får anstränga kroppen.
Pfft. Jag vet, egentligen är det bara en lam ursäkt att få slippa städa med tre tanter till bitterfittor.
Men helt allvarligt talat, jag tål det inte helt enkelt.

Har hänt endel sen jag skrev senast,
Hade mycket trevligt i Borgholm med Felicia, Wendela, Julia, Kiffo, Andreas & DG.
Sköna människor hela bunten.
Första veckan jag faktiskt vart i skolan på väldigt länge, så har träffat lite fler folk än jag gjort på senaste tiden.
Niice.
Också pluggat en del denna veckan och fått en hel del gjort måste jag säga :)
Tisdags var en trevlig dag. Lekte med Sean , Fjollan & Malin H. Sköjj.
Onsdags var jag hos tandläkaren, fyyyy sjutton jag hatar tandläkare.
Men , jag behövde inte göra något annat än att beställa ny tid för att få lustgas och lugnande tabletter,
så nästa gång kommer jag flyga på moln hos tandläkaren :D
Soft.
Igår var jag bara hemma och sov, helt slut efter att ha vart igång efter två veckors sjukdom.
Idag blir det att plugga hemma, ta det lugnt med janne, bara mysa in sig.

Har inga jätteplaner inför helgen, bara lite vaga.
Förmodligen Bio med familjen på lördag ,
söndag blir det att leka med Fabian & sen på kvällen dansdansdans.

Nu ska jag ut och ta en cigg , sen blire plugg för hela slanten.

See you later (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0