Some may say i'm wishing my days away

Halloj gott folk ( ja alla ni miljoner som läser min blogg)
Sitter & deppar över att jag inte kommer komma iväg till Köpenhamn ,
& se Jedi Mind tricks + Capone n Noreaga.
Så fruktansvärt tråkigt. Jag hade ju verkligen sett fram emot detta.
Har levt knapert hur länge som helst bara för att spara pengar dit!
Varken köpt mat eller shampoo! Sen så kan inte Malin nu visade det sig.
Skit tycker jag det är ! Och kan inte sluta tänka på det heller.
Först missar jag GZA i Karlstad & sen missar jag detta (Y) Bra där... -.-
Meen, livet är för kort för att sitta och deppa, så nu får det vara nog med det.

Idag har vart en lugn dag.
Var i skolan ( ja, jag försov mig, som alla andra tisdagar&onsdagar )
Hade galet svettigt idrottspass. Haha, jag kände att rökningen inte är så bra för konditionen. huh!
Efter skolan begav sig Jag, Fjollan & Tjånfån till Roberts för en fikastund. Trevligt vill jag lova :)
Som alltid med dedär två knasbollarna till pojkar.
Efter fikat blev det plugg hemma hos Fjollan, fick inte särskilt mycket gjort. Dumt. Vi som har så mycket att göra.

Har en sjuk träningsverk i ryggen sen magdansen igår för övrigt, men det gillar jag :D
Då känner man att man gjort någonting som kommer ge resultat iallafall :)

Nu är klockan så mycket som kvart över elva, och min buss mot Halltorp går 06.20 imorgon,
så jag känner att det är dags att sova kanske ?
Ja, jag säger iallafall ;Godnatt & på återseende.
Fred ut!




Kommentarer
Postat av: Tessan

åh va tråkigt att du inte kom iväg! :( du skulle ha panikringt mig eller ngt så hade ja kunnat hänga på ;D

2009-02-16 @ 15:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0