Tristess i vinternatten... Oh, det lät ju nästan poetiskt!

Klockan är tjugo i ett. På natten. 
Jag har druckit för mycket cocacola , kan inte sova.
Jag är inte trött & det är mitt i natten.
Kollar Conan O'Brien & är inne på MSN samtidigt.
Känner att mitt liv just nu är alldeles för sorgligt.
Fast egentligen är det skitbra :P
Men jag har bara lite tråkigt just nu.

Jag vill hitta något intressant och skoj att skriva om, men hittar inget.
Kanske ska surfa runt lite och se om man hittar något värt att reflektera över.

Palla sitta & skriva meningslösa blogginlägg tjugo i ett på natten liksom.
Inte för att mina inlägg brukar ha någon mening. Men ändå.

På återseende,
Fred ut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0