Så var det me det

Igår var en sjukt rolig kväll.
Väldigt många minnesluckor men det jag minns var skoj skoj skoj!
Tessan ska ha ett stort tack för att hon hade en bra fest & bjöd mig :*
Vaknade imorse med huvudvärk, illamående och blåmärken lite överallt.
Ringde Daniel som fick köra till trekanten och så käkade vi Pizza. Bakismat is the shit!
Efter det har jag bara suttit här och segat mig och druckit cola. Bakisdryck.
18.00 ikväll ska jag iväg med mamma & Jannin, ska på en dansuppvisning på CIS som min syster är med på,
något arrangemang för att samla in pengar till Senegals fattiga barn. Trevligt.
20.45 ikväll går bussen till Borgholm som jag, Julia & Wendela ska åka med,
sen träffa Koffe,Andreas&DG. Niice.
Se the mist kanske? Hm, ingen vet än :P

Nu ska jag ut och gå med vovven, ta en dusch, packa och så innan det bär av in till Kalmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0