Bowling & vårpromenader är trevliga sysselsättningar.

Idag har vart en rättså trevlig dag faktiskt! (:

Blev lång sovmorgon eftersom vi hade idrottsdag och jag var den enda som hade valt promenad på förmiddagen.
Jag ville inte gå ut och gå själv i tre timmar så jag valde att stanna hemma helt enkelt.
Gick till skolan lagom till lunch och åt mat med Malin Holmgren. Söt människa detdär.
De serverade hamburgare med pommes och Brunsås! Hallå!?
Brunsås till det ? Hur ofta har man det? Jag bara undrar..
Efter lunchen blev det att gå och spela Bowling som jag hade valt som eftermiddagsaktivitet.
Det var skojeliskojskoj, för riktigt längesen jag spelade det.
Men det märktes faktiskt inte lika mycket som jag trodde att det skulle märkas,
för jag gjorde flera stycken strike eller vad det heter! :D

Efter skolan begav jag mig mot Alexander och vi tog oss en promenix i slottskogen.
Mycket trevlig pratstund med mycket trevlig människa (;
Och ingen sprider rykten som vi! Hö-hö:P
När skogen tog slut och staden tog vid satte vi oss i Socitetsparken i detdär lilla huset som finns där.
Paviljongen tror jag det heter. Minnen av det stället. Bra minnen, Ledsna minnen. De bästa minnen.
Mysigaste stället i Borgholm är helt seriöst Paviljongen. Det tycker iallafall jag.
Trots att jag förmodligen kunnat sitta där hela dagen hade jag andra saker för mig och Alexander med, han skulle väl mata sin orm med råttor eller något sådant som detdär hemska monstret äter (förlåt).

Jag cyklade iallafall hem till Christian & Sean och pluggade lite, med betoning på lite.
Mammi ringde och jag tog en fika med henne på Nya Condis, sen blev det mera "pluggande"
hos Christian.
Kvällen var mycket trevlig, och jag flätade inbakade flätor i hela Seans hår! :D
Synd att det är liite för kort bara , attans!

Nu är det dags för mig att sova, iallafall försöka, skola imorgon.

På återseende,
Fred ut!
//Bee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0