Flummarn

Jag kan skriva så mycket vist, men när allting kommer till kritan är jag värdelös på att leva som jag lär.
Attans bananer ! Eller hur?

Haft en okej helg, jävligt skumma saker som hänt men det orkar jag inte gå in på närmare.
Idag är det dags för att åka hem till Borgholm igen, kan bli spännande.
Nu det gäller ? Eller hur är det nu egentligen? Jaa.

Det är äntligen vår, och jag kan ha på mig min vårjacka utan att frysa något! :) Det känns kanon.
Jag har "slutat röka"- ja det började jag med att göra igår och jag känner att jag MÅSTE köpa cigg idag.
En dag utan morgonciggen blir en seg dag , och en seg dag är vad det har blivit av detta.
En seg dag med röksug. Blä. Fast en fin segdag med sol (:

Kanske borde gå ut och gå en runda nu när solen lyser, slå in några speciella knappar på telefonen ,
och ringa ett telefonsamtal som känns viktigt men föga framgångsrikt. Jag vet inte.
Jag vetinte mycket nu för tiden.

Och nu så läste jag igenom detta inlägg,
flumm flumm flumm. As usual.

På återseende !
Fredt ut.
// Bee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0