Jag har en plan, planerad in i minsta detalj som Sickan själv skulle uttryckt sig.

Heeeeeeej!

Så var det ännu en ny måndag,
vilket innebär ny vecka,
vilket innebär fler nya arbetsuppgifter.
TJOHO! -.-

Jag har kommit fram till något som liknar en plan inför denna veckan, när det gäller skolan.
Det har ju inte gått så himla bra för mig senaste..hmm, ja, senaste året?
Så jag kom tillslut på att något måste göras! Och det på momangen.
Så hur lyder då min lilla plan?
Ja hör här:
Efter skolan blir det inget av alla dessa fikor som blivit lite av en tradition efter skolans slut.
Efter skolan ska jag gå direkt hem, ta en liten paus sedan plugga i minst två timmar. Minst!
Jag får inte gå ut och göra något annat förrän jag suttit dedär två timmarna. Sådetså.
Det kanske inte är så himla mycket, kanske ungefär så man borde plugga om man är normal.
Men jag är inte normal, och detta är ju iallafall en liten bit på vägen :)

För övrigt har jag inte så mycket att skriva om.

Dagens väder är alldeles underbart, och det märks verkligen att sommaren snart är här.
En månad ger jag,
sen hoppas jag på att kunna gå i strandkläning och flipflops, svettig, röd och varm :D
Vet ju inte riktigt hur det blir med det, men man kan ju få hoppas !

Idag har jag bara hunnit vara i skolan på fotografisk bild, käkat lunch och kommit hem.
Ska ta mig en timmas sömn nu hade jag tänkt, känner att det vore väldigt bra.
Fast jag får lite dåligt samvete eftersom de tär så fint väder och ajg inte utnyttjar det ordentligt.
Men iallafall, så är jag jättetrött och behöver vila.
Efter min lilla powernap blir det plugga i två timmar . Usch.
Sen hade jag tänkt ut och springa, ta tag i migsjälv. Jag har inte tränat på hur länge som helst! ILLA.
Fläsket blir bara mer och mer, det tycker jag inte om.
Tur att det är bra väder, då är det ändå rättså kul med löpträning! (:
Well, vi får se hur det går med den biten.
Senare ikväll blir det att träffa en person och föra en smått för allvarlig konversation.
Om jag ska vara ärlig är jag livrädd för detta, men det är viktigt. Det är det ju.
Faktiskt. Jätteviktigt.
Får se hur det går med det med.

Jaja, sovatime.
Postar senare :)

På återséende
Fred ut!
//Bee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0