känslor har inga utgångsdatum

God kväll, eller natt..eller tidig morgon. Hur man nu ser på det.

Jag vet, inte bloggat flitigt, men jag har inte haft tid eller lust.
Prövade en ny bloggsida, sämst och vädrelös så jag håller mig till detta.

Goda dagar senaste tiden, och det finns många anledningar till det.
En av de största anledningarna är Malin, Christian och Sean.
De tre människorna, de får mig att tänka på allt som är bra.
De får mig att skratta och vara mig själv!
Som om vi var en liten familj är det (:
Så jag vill bara säga tack!
Tack Malin
Tack Christian
Tack Sean
För att ni är dom ni är helt enkelt!

Läste precis igenom mina gamla blogginlägg för ungefär ett år sedan, på min gamla blogg.
Det är sjukt att det kan gå ett år, och att man fortfarande känner igen sig i texter man skrev då.
Man tycker ju ändå att ett år är lång tid, men ett år är ingenting.
Samtidigt är det jättelångtid för det har hänt så mycket saker som har förändrat mycket,
men ändå är det inte alls lång tid för ändå kände jag igen mig i nästan allt som stod där.

Mycket som hänt senaste tiden,
speciellt en sak som är riktigt skum.
Som om jag visste det hela tiden!
Sen återstår det att se om det är bra eller dåligt.
Det känns som det kommer bli dåligt...
Även om jag hoppas på att det kommer bli bra och kul.
Jag saknar mycket och det har inte gått en dag utan att jag tänkt på det,
men jag vet inte om jag vill att det ska bli så nära inpå ändå.
Jag menar hela min situation kommer förändras, M Y C K E T.
Jaja.

Sen så har Koffe flyttat till Löttorp med, LÖTTORPSBONDE! (;
Inte så kul, för då kan vi inte leka lika ofta,
men jag ska allt se till att vi inte tappar kontakten, han är bra han Koffe :)

Klockan är kring två och jag borde sova nu för jag ska upp om fem timmar, men jag kan typ inte sova.
Jag tänker så mycket, och det är väldigt irriterande.
Jag borde ha en knapp som man stängde av tankeverksamheten på. . .

+ att lördag blir skumt

Nej, Godnatt för bövelen! Dags att sova! Fem kvart i timman som min mormor alltid säger :)

Peace
//Bee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0