Somedays, i'm just tired!

Jahapp, så var det Torsdag.
Har inte haft praktik idag ,
bytt plats på teorin och praktiken så idag har jag haft teori och har praktik i receptionen imorgon.
Skönt. Faktiskt.
Inte sovit knappt någonting inatt, kefft! Hatar när dessa perioder kommer så jag inte kan sova,
så himla irriterande för då kommer man inte till skolan i tid.
Jaja, kom inte så himla sent idag iaf och jag hann ju med allting vi skulle gå igenom idag ,
så har inte missat något som spelade någon roll iallafall.
Asso...jag är så himla skoltrött! Hatar det !
Jag fattar inte varför jag går i skolan..
eller jo, det är klart att jag gör. Fast egentligen inte liksom.
Bara för att "alla andra" går gymnasiet nu så gör jag med det, visst det är viktigt med en utbildning men jag vet många som gått ut gymnasiet utan betyg och lika gärna kunde skippat gymnasiet, eftersom de ändå har ett bra jobb nu och bara slösade upp tre år av sitt liv genom att sitta av tid på en gymnasielinje med inriktning de ens inte jobbar inom.
uscha. Känner att jag kanske skriver lite osammanhängande nu men jag bara skriver det första jag tänker på nu.
Iallafall, så är jag så jäkla sugen på att bara söka första bästa jobb, lägga pengar på hög och sen bara luffa runt världen. Vore så jäkla skönt! Slippa denna jävla HR-S K I T ! Slippa gå igenom hotell B-C, slippa lära mig tråkiga bokningsprogram och sånt. Men jag antar att det är bra att ha en bra utbildning och att jag lättare får jobb sen.
Det är ju rättså bra att kunna sitta i hotell-reception , eftersom det finns det överallt i världen och då kan jag förknippa resa med jobb senare i livet. Men ändå, jag är sjukt skoltrött.
Skulle vilja göra som mina kompisar ibland, gå IV och sen gå komvux.
Fast jag vet att då blir det ju ändå mer skola skola skola.
Usch. Jaja, nog pratat om det , blev en sjukt jobbig text :P

Sitter i skolan själv nu, uppe på Halltorp. Har hotellkunskap själv. Tråkigt :(
Annie och jag har ju en egen klass eftersom det bara är hon och jag som har hotell.
Men idag är Annie sjuk så jag är själv här , bläääääää.
Menmen, ibland är det så.

Aah, läste nyss igenom detta inlägget och det var visst väldigt konstigt, men jag orkar inte radera allting så jag postar detta ändå. Nu ska jag göra klart mina instuderingsuppgifrter i hotell, sen postar jag igen och då kanske jag har något som faktiskt är värt att reflektera över, så då kanske ni får något mer intressant att läsa än min självömkan för att jag har så himla tråkigt :P

Tills dess säger jag,

Fred ut, På återseende
// Bee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0