Tackar allra ödmjukast, Christian Långbacka!

Tisdag idag !
Dagarna går fort , det gör dom verkligen.

Jag tänkte att idag, för en gångs skull, skulle jag komma till samhällskunskapen i tid.
Tyvärr gjorde jag inte det fast att jag gick upp i tid för det regnade och jag var tvungen att be Siv om skjuts till skolan, och hon kunde inte skjutsa mig i tid tyvärr. Så jag kom typ fem minuter försent och då hade dom redan låst dörren till klassrummet. Fy fan! Kändes lagom kul kan jag be att få tala om.
Så vad fick jag göra ?
Jo jag fick snällt gå ner i cafeterian och sitta här tills dom får rast så jag får komma in i lektionssalen. Najs.
Förresten var det Chrille som hade kommit ihåg att låsa dörren denna gången med,
Tackar allra ödmjukast, Christian Långbacka! -.- (Y)

Idag har jag inga direkta planer för någonting.
Blir kanske att leka med Malin om hon har tid, annars kanske det vore bra att plugga lite?
Känns som det var fruktansvärt längesen jag pluggade någonting annat än projekt & företagande.
Mjaa, vi får se.

Oh! Nu när jag tittade ut så ser jag att solen har kommit fram! :)
Underbart, hoppas påa tt det blir finfint väder idag då!
Man blir så glad av Borgholm när det är soligt ute !

Förresten kom jag på att jag måste skriva här, så jag inte glömmer,
att jag ska till banken innan klockan tre och aktivera mitt bankkort (Y)

Nu ska jag sitta av lite mera tid, hoppas dom får rast snart så jag får komma in på lektionen!

På återseende
Fred ut!
//Bee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0